Mensvärk deluxe!

Ja och så ligger jag i sängen med året mensvärk, egentligen orkar jag inte röra mig men har som inget val, har varit på apoteket och köpt värktabletter, hämtat banankartonger på konsum, köpt sopsäckar, ätit palt hos mormor och nu borde jag verkligen börja packa ALLT ! för som det verkar  blir det så att jag får min nya lägenhet imorgon och då ska allting vara klart så det bara är att lasta, så känner du att du är stark och inte har nånting att göra imorgon så får du gärna hjälpa till att bära ..

Men nu ska jag ligga här och hoppas att värktabeltterna börja hjälpa nångång, sen ska jag fortsätta hålla på här hemma, i hemmet som bara är mitt hem veckan ut..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0