Jobbsökande och käftis !

Ja och så var det måndag, har ringt och bokat en tid hos tandläkaren, tio över elva ska jag vara dära, har även ringt om det där jobbet, hon skulle prata med hennes kollega och sen höra av sig, det är bara hålla tummarna! Efter tandläkaren blir det att städa ur lägenheten och hitta någon som jag hjälpa mig med vitrinskåpet för det orkar jag aldrig lyfta själv, vilket är lättare sagt än gjort vill jag lova, dom jag känner är inte så kända för att vara starka eller särskild hjälpglada ..

Var ute och gick med B för ett litet tag sen, lättare sagt än gjort.. han är helt oduglig i koppel (jag har bara mig själv att skylla för det är jag som äger honom), men alltså det spelar ingen roll hur man gör, vilka knep man provar han slutar aldrig dra och han lär sig tamefan aldrig att gå fot, lite ens lite.. Det är hela tiden en kamp mellan liv och död verkar det som..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0