jag har drömmar, men dom har jag gömt ..

Jag gjorde precis som jag skrev förut, slog på en film & somnade, men så vaknade jag igen som vanligt och nu borde jag verkligen somna om, ska försöka mig på det alldeles snart : )

åh va ja vill flytta, jag blir bara knäpp av att vara i min lägenhet, den är full i kartonger och det börjar bli tomt. jag vill inte vara kvar hära, men jag får väl peppa mig själv att förhoppningsvis har jag en ny bostad om tre veckor..
En vacker dag ska jag flytta utomlands, newyork kanske, jag tror jag skulle trivas att bo dära ett tag, bara prova på.. men drömmen är gömd.

det är så jäkla jobbigt att inte veta vad jag vill göra av mitt liv, vad jag vill bli, vem jag vill bli.. jag vill inte sitta bakom skolbänken i flera år och fundera om jag gör rätt, jag vill ha ett jobb, mest troligt i en ganska stor stad, leva i min drömlägenhet som är mysig, öppenspis, stora fönster och allt sånt, för att slutligen bli less och flytta upp hit igen, köpa mig ett gulligt hus och skaffa en underbar familj !


- hjälper det om jag älskar dig ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0