it´s a beautiful morning, eller nå ..

Så var det torsdag då, tiden går fort, inte bara lite heller.. två veckor så måste min lägenhet vara tom så jag kan städa ur den, usch ! jag får panik bara av tanken.. jag tror jag ska fara och hämta pappas släp och börja fara med kartonger och sån skit till förrådet, sen borde jag klippa gräset, men bara borde..

jag har just borstat och klippt min älskade sambo baltazar, det blev hår till en förbanndelse men inte syns på honom inte.. han har så sjukt mycke hår så hälften vore faktiskt nog ! men men, jag ville ju ha en sån hund så, tråkigt bara nu när vi blir bostadslösa, om jag ska jobba eller nånting, vars ska jag ha baltazar då ?
Men jag kan ju leva efter vissa människors motto; "det löser sig", klart det löser sig om man försöker hitta en lösning, men dom försöker ju inte ens hittan nån lösning till problemen..

igår hände inte mycke av nytta, jag var och grattade pappa och hann bli arg där en sväng, sen for jag till mamma och hälsade på och sen hem, somnade halv tio och de var jävligt skönt ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0