En lyxshake tack !

så var jag hemma efter en helkväll med min flickvän Annakåå ! men innan jag berättar mer om kvällen tänkte jag påpeka, beklaga, skratta åt, och bara skriva om lite andra saker..
först och främst..

♣ du `frida` som kommenterade min blogg (som varken gav ut hotmail eller bloggadress) tror du på fullaste allvar att jag färgar mitt hår efter vad andra tycker? verkar det som det? jag frågade bara för att det är roligt att höra vad folk tycker, jag har tänkt ha mitt hår svart en lång framtid, svart med rött och svart löshår för att vara exakt ..

♣ Folk som blir helt förkrossade när dom hittar en `back in the days` bild på sig själv, alltså en bild sen dom var yngre.. Att dom orkar bry sig och få ett utbrott, jag förstår det inte, vad spelar det för roll om du var skitjävla lejd eller ful eller nånting, du ser ju inte ut så nu, vilket vi alla vet och förstår iochmed att bilderna är tagna för typ minst fem år sedan..

♣ Vänner som inte tål att man har andra vänner, jag tänker inte yttra mig mer om det, men det stör mig..

♣ Folk som tror man ser dom, okey älsvbyn är fan i mig inte stort, men det betyder väl inte att man alltid ser allting. varför bli sur ? Det är alltid så här, alla tror man är sur, osams eller bara nånting för att man inte sa hej den där gången, eller inte hälsade, allvarligt jag är en människa, ingen jävla fluga som har ögonen i nacken, eller en uggla som har sjukt bra hörsel, jag är en människa !

♣Jag stör mig på folk som vill hitta på nånting men vill inte lyfta ett finger, dom vill träffa en, göra saker men dom orkar inte lyfta på sin röv.. och man vill vara med någon så kan man väl fara till dom? Om man vill hitta på nånting och ingenting någon annan säger duger, då kan man väl komma på nånting bättre själv ?
eller har jag fel?

Och nu, tillbaka till johanna och anna-kvällen !

Träffade AnnaKåå på byn, hade inte förväntat mig detta av kvällen men iaf.. Vi svammlade runt, for till världensbästajohannastenvallsmamma och åt mat, svammalde på lite och sen ner på byn och vet ni vad vi ser till våran stoOoOora förvåning, TVÅ bilar fulla med snygga killar, såklart förföljde vi dom och spanade ordentlig för det är inte varje dag man ser snygga pojkar i älvsbyn, det är inte ens varje år man gör det.. Men ack! vi lost them, FAIL som fan men livet går vidare, vi deppade lite, brände lite däck (okey nu ljög jag), men vi drömde oss bort och helt plöstligt var vi påväg till luleå, där vi raggade runt, såg snygga pojkar överallt, drog en lyxshake på max, Alltså mina läsare svara på denna fråga, varför i hela helvete döper man nånting till lyxshake, hur fel låter inte det och hur fel låter inte det att be om en lyxshake när det är typ fem snygga killar omkring en ? jävligt fel ska jag säga och vi skrattade, vi skrattade åt det så mycke att tillslut var några av killarna tvugna att gå, -"ni är så glada, jag klarar inte av att vara här när jag nyätit".. Vi är verkligen inte bra för max marknadsföring ..




& idag har jag sett bilder på en kille, man, pojke, ja kalla det vafan ni vill.. Snygg snygg snygg har jag bara att säga och min älskade flickvän har försökt följa detta för mig en längre tid, men så idag kom jag på henne.. Men jag förstår henne att hon vill ha han ifred för han är en dröm!
alltså inse fakta, han är en helt vanlig dödlig människa, inte känd, ingenting sånt, men sjukt snygg, bland det snyggaste jag någonsin skådat faktiskt, men FAIL, he doesn´t live here and im tooooo ugly.. men han är snygg iallafall, han har skägg, fint hår, LÄDERARMBAND, snygg haka och är bara sååå jävla snygg !
och om jag inte berättade det så är han snygg snygg snygg snyg, sjukligt snygg ! tillochmed snyggare än nomy, vilket innebär att han måste vara jävligt snygg .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0