bärplockare med stekpanna ?! :)

Så var man hemma efter kvällens bravader, blev så jag och Anna drog in till piteå i brist på annat för att kolla läget, direkt vi kom in fick vi order att parkera bort den röka draken och åka jänkare, sagt och gjort.. mycket trevligt med trevliga små pojkar, som dock är större än oss men iaf..  Kanske lite kallt, men vi hade ju dom som värme oss^^
Tommy undrade ganska starkt hur jag egentligen gör när jag plockar bär med en stekpanna, men jag förklarade att vi polacker kan allt ;)
Sen blev jag bjuden på korvefterfest hos samme ^^

jag fick just ett erbjudande visa SMS, anna det fanns tydligen hopp, det tar bara lite längre tid;)
Men jag tackar nog nej till det och lägger mig och sover,
eller ?
hur var det nu, är man bara ung en gång och lever bara en gång,


"han var ju söt, han är äkta sådära pojkvänsmaterial",



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0