Allvarligt Killar ! ska man skratta eller gråta ?

Jag satt och läste en massa svammel, så kom jag in på "så ljuger vi killar för er".. Alltså allvarligt, hur korkade är egentligen människor ? jag vet inte om jag ska skratta eller gråta och sen... är vi tjejer såhär ? i sånna fall har jag missat det..

Här får ni några dåliga exempel !

”Jag och min flickvän hade varit ihop ett halvår och låg och sov hemma hos mig när hennes mobil ringde. Det var hennes mamma som grattade på födelsedagen. Jag som inte hade en aning! Jag smet in i badrummet och skickade ett meddelande till min polare. Sedan gick jag ut och sa grattis, älskling! Då ringde min vän och sa att jag var tvungen att hjälpa honom med en grej. På det sättet fick jag en godtagbar ursäkt att sticka iväg på för att fixa en födelsedagspresent. Hon hade blivit galen om hon visste att jag missat hennes dag.” –Mattias, 29

allvarligt! om man har varit tillsammans ett halvår, vet man inte när ens partner fyller år då ?



___

 ”Ett tag dejtade jag en superhet tjej som älskade katter. Hon sa till mig att hon bara gick i säng med de killar som hennes katt tyckte om. Så första gången hon bjöd hem mig hade jag förberett mig genom att gnugga in kattmynta på benen på mina jeans och på händerna. Katten älskade mig och ville inte lämna min sida en sekund. Jag fick stanna över natten. Så där höll jag på i tre månader.” –Roger, 28

Killen där måste haft svårt för att få sig ett ligg om man orkar lägga ner så mycke energi på en kattjävel ! fick han slut på kattmynta sen då eller så då blev det inget mer ?!

___

”På mitt jobb har vi alltid nya praktikanter och de är oftast tjejer. Även om det inte är någon jag är attraherad av så blir min flickvän riktigt sotis så fort något av deras namn råkar komma upp i en konversation. För att undvika onödigt tjafs så tänker jag istället ut ett killnamn på varje praktikant som kommer ny till jobbet.” –Sebastian, 28

varför inte bara ge fan i att prata om dom?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0