jag lämnar dig aldrig om du inte ber mig

Tisdag då, har jobbat idag och varit så extremt trött så ja minns inget av dagen.. Ska lägga mig och se på tv alldeles snart för att slutligen somna, ska sova innan nio idag så jag orkar upp fem imorgon, jag behöver lite sömn känner jag..

Tusan vad den här veckan har gått sakta, kan de bli helg nångång, eller kan det egentligen inte bara bli augusti nångång, jag skulle hemskt gärna hoppa över den hära månaden, det får iaf vara 25;e typ idag så jag får min lön..
men ja de går inte göra mycket åt annat än att jobba och ta dagen som den kommer ..



Detta är världens bästa hund !
Och han är min !

 
Baltazar, Börje & Blixten..

Utan att jag ens tänkt på det så börjar ju faktiskt alla mina tre djur på B ;>
lite lustig men men ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0